ବାପା ! ବେଳେବେଳେ ଇଚ୍ଛା ହୁଏ ମନଭରି ଶୁଙ୍ଘି ଚାଲିବାକୁ ଲୁହ ଲହୁକୁ ପୋଛିଥିବା ତୁମର ସେଇ ଲାଲି ଗାମୁଛାକୁ ... ବାପା ! ବେଳେବେଳେ ଇଚ୍ଛା ହୁଏ ମନଭରି ଶୁଙ୍ଘି ଚାଲିବାକୁ ଲୁହ ଲହୁକୁ ପୋଛିଥିବା ତୁମ...
ସ୍ୱାର୍ଥପର ସ୍ୱାର୍ଥପର
ବାପା ମୂର୍ତ୍ତି ଗଢିବା କାରିଗର ନିହାଣ ପିଟନ୍ତି ଧରି ମୁଗୁର।ବାପା ମୂର୍ତ୍ତି ଗଢିବା କାରିଗର ନିହାଣ ପିଟନ୍ତି ଧର... ବାପା ମୂର୍ତ୍ତି ଗଢିବା କାରିଗର ନିହାଣ ପିଟନ୍ତି ଧରି ମୁଗୁର।ବାପା ମୂର୍ତ୍ତି ଗଢିବା କାରିଗର...
ସେତ ସରଧାର ଭାବ ସେତ ଅକୁହାର ଛାବ। ସେତ ସରଧାର ଭାବ ସେତ ଅକୁହାର ଛାବ।
ଗଛ ଓ ମଣିଷ ଗଛ ଓ ମଣିଷ
ଆମ୍ବ ଡାଳେ ବସି କୋଇଲି ପକ୍ଷୀ ଏଡ଼େ ଟାଣ ଖରା କେବେ ନଥିଲା ଦେଖି ତ୍ରାହି ତ୍ରାହି କହେ ବିଶ୍ଵ ନିରେଖି ଏବେ ... ଆମ୍ବ ଡାଳେ ବସି କୋଇଲି ପକ୍ଷୀ ଏଡ଼େ ଟାଣ ଖରା କେବେ ନଥିଲା ଦେଖି ତ୍ରାହି ତ୍ରାହି କହେ ...